Tuncay Yıldızhan – Yokluğunun İçindeki Sesler

GÖNDERİM TARİHİ: 29/08/2008

Sustuğumda
konuşmaya başlıyor sesinle
koltuklar
sandalyeler
o çok sevdiğin
yanı başında uyuttuğun kedin

Kaşlarımı bir an indirsem
Film film yaşantılar dönüyor
kaskatı kesiliyorum olduğum yerde
Şöyle diyorum hayata
bütün çekimlerini izlerken filmin
vay be ben miyim bunun aktörü!
Yönetmeni değilim hayatın
çekimlerde bir aktörüm
montajını ben yapabilseydim
girip içine filmin sahnelerini kesebilseydim
kaygı duymadan
çekinmeden çıkarırdım seni
Fırsat yok, yazık ki
düzene şerhimi koyamıyorum
uzanamıyorum perde arkasına
Kaçıp gitmenin sahnelerine dokunamıyorum
Oysa sırf sana inat diye;
hayata küsüşümü
Uzanan yürekleri görmeyişini
ilk önce seni silerdim
sesini
hayalini
kalbimde bıraktığın
ucu sivri sevda izlerini

About ramazanbey

Şiir dünyasına uzanan yolda bir yürek savaşçısı
Bu yazı Sizden Gelenler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

